Aftellen voor het volgende avontuur - Reisverslag uit Nederland, Nederland van denise - WaarBenJij.nu Aftellen voor het volgende avontuur - Reisverslag uit Nederland, Nederland van denise - WaarBenJij.nu

Aftellen voor het volgende avontuur

Blijf op de hoogte en volg denise

04 Juni 2015 | Nederland, Nederland

Aftellen is nu echt begonnen, 7 juni vlieg ik naar Thailand waar ik ga backpacken. Het zal eerder flashpacken worden aangezien ik niet het imago heb van een backpacker.
Voor mij hebben de echte backpackers 1 paar wandelschoenen bij hun en vet haar dat dagen niet gewassen is, iehllll.
Ik wil en moet ook echt mijn stijltang meenemen, vraag me niet waarom maar ik wil er toch wel een beetje netjes bijlopen. (als je haar maar goed zit toch)
Dit gaat dan ook echt een nutteloos iets worden dat weet ik nu al, want door de enorme hitte springt me haar toch alle kanten op.
En wat moet ik met een stijltang in de jungle? Als ze daar toch geen stroom hebben.
Oke genoeg over haardingen, ik ga natuurlijk over mijn avonturen schrijven in backpackersland Thailand.
Een blog bijhouden vind ik daarom wel leuk, ik ga zoveel dingen doen en zien dat ik zoiets natuurlijk wel wil delen met jan alleman.

Het komt nu echt dichtbij, enige voorbereidingen heb ik al gedaan, backpack check,- lonely planet boek check,- heel veel medicijnen check,- inentingen check,- fotocamera check.
Route is ook helemaal uitgestippeld, wat een klus was dat zeg! 3 weken is echt STRESS! Van noord naar Zuid en alles eromheen.
Na 89 keer mijn routekaart te hebben aangepast, wel doen, niet doen, geen tijd, oja vind ik ook wel leuk. Ben ik er nu helemaal uit!

Ik begin in Bangkok waar ik voor de eerste nacht een hotel heb geboekt (nog even luxe doen)
Nog even lekker slapen in een groot maar vooral SCHOON bed en onder een warme douche stappen.
Want daarna gaat het backpack leven beginnen en moet ik mijn slaapzaal delen met andere mensen en moet je maar afwachten of er wel warm water uit de douche komt! Oh my god waar ben ik aan begonnen. Backpacken en uit een klein tasje leven is toch niks voor mij? Hmm...
Ik blijf in totaal 3 dagen in Bangkok waar ik verschillende tours ga doen. Daarna pak ik de nachttrein naar Chiang Mai, stadje in het noorden van Thailand. Hier ga ik ook verschillende tours doen en jungle trekkingen. Ook wil ik nog een dag naar Hippie dorp Pai.
Dan neem ik een binnenlandse vlucht naar Phuket (zuiden) Waar ik de eilanden Koh Phi Phi, Koh lanta ga bezoeken.
Ook daar vermaak ik me een paar dagen wel, dan neem ik de bus wat me ongeveer een halve dag gaat kosten om naar het oosten te gaan waar de volgende eilanden op me wachten: Koh Tao, Koh Phangan en Koh Samui. Koh Phangan staat bekend om de full-moon party's, dus wie weet breng ik daar nog een bezoek aan.

En dan vlieg ik terug naar Bangkok waar mijn vliegtuig staat die me naar Dubaui brengt. In Dubai heb ik een dag te besteden, lucky me! Kan ik ieder geval zeggen dat ik een nacht en dag in Dubai ben geweest.
Maar daar denk ik nog niet aan, but first Bangkok!

Ik zal proberen om af en toe een verhaaltje te schrijven en uiteraard FOTO'S te posten.

Ik ga maar vast beginnen met me koffer, uhhhhh ik bedoel tas! oh no. En dan gewoon te bedenken dat ik alles wat ik mee neem moet dragen op me rug.

Volgende bericht vanuit Bangkok.

Heel veel liefs!


  • 04 Juni 2015 - 22:55

    Jackie Packie:

    Heel veel plezier. En een goeie reis. Laat maar horen hoe je alles gaat vinden. Misschien kunnen wij straks op jouw bevindingen ook een geweldige reis gaan maken in oktober. Goede reis en wees voorzichtig.


  • 05 Juni 2015 - 22:30

    Gonnie:

    Hoi meis,

    Hierbij wens ik je een hele fijne backpack vakantie toe. Stoer dat je er weer op reis gaat. Héél veel plezier en we lezen graag jouw verslagen.✈️

  • 05 Juni 2015 - 23:13

    Pietertje :

    Heel veel plezier, geniet van je avontuur. Straks een hele hoop mooie herinneringen erbij, wel zorgen dat je fotocamera altijd een volle baterij heeft. X

  • 05 Juni 2015 - 23:43

    Mams:

    Lieve schat ik ben zo trots op jou, om zo geweldige reis in je eentje te gaan doen.Nou jij zal zeker niet alleen zijn daar.Je gaat zeker hele leuke mensen ontmoeten.ik hoop dat jij goed op je zelf zal passen.Ik kijk uit naar jou mooie foto's en verhalen.Ik ben benieuwd hoe jij jou spullen allemaal mee krijgt.Normaal als jij 2dagen weg gaat heb jij wel3grote tassen mee.haha. Komt goed schat.geniet maar fijn in Thailand.

  • 06 Juni 2015 - 20:08

    Yvonne:

    veel plezier ,en een goede reis ben benieuwd hoe gaat xxx

  • 07 Juni 2015 - 12:29

    Connie:

    Heel veel plezier en ik hoop dat je mooie ervaringen op zult doen. Dikke x en pas goed op jezelf.

  • 07 Juni 2015 - 18:40

    Hennie Verwaaijen:

    Hey Meis,geniet van alles. We gaan jou zeker volgen via jou blog. Als het hoed is zit je nu on het vliegtuig op weg naar jou avontuur. Je gaat een mooie ervaring tegemoet. Dikke knuffel van ons!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

denise

Actief sinds 29 Mei 2012
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 26568

Voorgaande reizen:

07 Juni 2015 - 28 Juni 2015

Backpacken Thailand

04 Juli 2012 - 30 November -0001

Australia

Landen bezocht: