Tuk Tuk oplichters Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van denise - WaarBenJij.nu Tuk Tuk oplichters Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van denise - WaarBenJij.nu

Tuk Tuk oplichters Bangkok

Blijf op de hoogte en volg denise

11 Juni 2015 | Thailand, Bangkok

Oke het vervolg is er....
Houd je hart maar vast haha!

Op dit moment zit ik in Chiang Mai, ik was naar de night market geweest maar ik wist de weg niet meer terug naar het hostel, alleen de heen weg maar dat was via zij straatjes maar dat is dat niet zo fijn als het donker is om daar nog doorheen te lopen. Ik heb rare verhalen gehoord over overvallen dus doe dat maar niet.
Dus ik zocht een andere route, maar aangezien me mobiel uit viel (ja van alle vele foto's) En ik maar denken waarom al die Thaise/Chinezen mensen zoveel foto's in Amsterdam maken. Oke dat doe ik dus ook! Alleen dan wel zonder vlaggetje.
Dus nu ik de weg terug zoek op de computer kan ik net zo goed even een verhaaltje typen. Want in het hostel zitten alleen maar bezopen gasten bij het zwembad dat ik daar mooi niet bij ga zitten.

Pfff Thailand maakt je HARD! Je moet hard hier zijn want pussy's eten ze rauw op. Nou dat is wel goed voor me.
Afgelopen dagen heb ik dat zoveel meegemaakt met andere backpackers, die waren echt HARD tegen andere dat ik soms zei: ahhh zielig. Nee niks zielig dat moet jij ook doen. En het helpt!
In Bangkok heb ik op de laatst dag nog ruzie gehad met een vervelede tuk tuk rijder maar dat straks. Eerst even vana het begin beginnen.

We waren aangekomen bij het hostel, ik moest snel weer weg want de had Co van Kessel fietstour geboekt, overal een Dutchie he. Is het niet in Nederland dan kan je het hier nog doen.
Tuk tuks rekenen s'middags een hoofdprijs omdat het dan heet en druk is op de weg. Maar ik bleef afdingen en voor 100 bath mocht ik mee.
Ergens midden in China town werd ik afgezet, ik zei:'' where is Co Kessel''? Yeahh there on the corner.. Hmm yeah right!
No way geen Co van Kessel te bekennen, niemand kon me helpen of wist waar het was.
Fuck jullie allemaal! Ik ben het enigste blonde meisje in China town en iedereen keek me aan of ik een enge freak ben van een andere planeet.
Nog een tuk tuk aangehouden en die wist wel waar het was, maar die meneer bracht me mooi naar een tempel toe. Ik werd het zat en zei: This is not Co van Kessel, this is fucking a tempel! I give you a option, you bring me right now to Co van Kessel and you figure it out. Or i leave the tuk tuk without paying.
Ok ok wat zijn antwoord en bracht me dus ook naar Co. Ik helemaal blij! Nou dat harder worden is dus echt nodig hier, anders spelen ze een spel met je en daar heb ik precies geen zin in.
ik moest 50Bath betalen maar gaf hem 20Bath, hij zei nee this is 20. Ik zei ja klopt maar je bracht me naar een tempel en dat was niet de bedoeling dus doei.
Hij moest lachen en knikte ja, Go gil go girl haha.

Daar was ik dan, ik had een tour geboekt van 3 uur, lang zat! je kon ook 5 uur doen en zelfs 9 uur! Nou 3 uur op zo'n klein fietsje zitten is prima te doen.
Maar het was super leuk, echt een aanrader! Je komt op plekken waar je normaal niet zo snel komt. Je fiets door iemands huis heen, dwars door een markt. Op een drukke weg dat je denkt levensgevaarlijk! Ik reed nog een Thaise vrouw voor haar sokken.
Op de tour ook veel mensen leren kennen, iedereen weer met een ander reisverhaal.
Na het fietsen was iedereen moe en gesloopt, dus heb ik de ferry gepakt voor 15 bath ( 40 euro cent) En het was nog een leuk ferry ritje ook van 25 minuten.
Ik voelde me zo vies en zweterig, me hele benen waren gewoon zwart! Vieze lucht hier, de lucht bestaat voor 98 procent uit STANK.
Je hoeft helemaal geen make up op te doen wat het glijdt er toch weer vanaf.

Onderweg naar het hostel, was ik moe en werd de hele tijd aangesproken met Lady tuk tuk? Lady you want Thai food? Massage Lady?
Laat me met rust en stop met dat ge-ouwehoer. Oja over ouwe hoeren gesproken, want een hoop oude mannen met Thaise meisjes. Ik keek me ogen uit, hoe vies! van de week ook ik boekte een massage voor 240 Bath (6,50 euro) voor een uur lang, te goedkoop. Ergens naast me lag een oude man en hij zei:'' Is it with happy ending?'' Nee ga weg dat hoef ik niet te zien!! Ik keek de hele tijd in me ooghoeken waarop de thai die me masseerde de hele tijd aan me vroeg ''are you ok''? Ja ik ben oke als hij geen happy ending krijgt oke, bah! Maar nee dat gebeurde niet gelukkig anders was ik gillend weg gegaan.
Maar de massage was zo relaxt, elke keer als ik in slaap viel sloeg ze met haar vuisten op me rug of hoofd.
Even snel een koude douche genomen in het hostel,het straaltje wat uit de douche kwan was te vergelijken met een tuinslang straal. Ja daar schrik je van nou ik dus ook. Achja maakt ook niet uit, lekker primitief leven!
Daarna met de Nederlandse jongen wat wezen eten en we kozen weer voor Pad thai van een straatkarretje jummm!
Als echte backpackers zaten we op straat te leven en een beetje mensen kijken, daarna hadden we een bucket gehaald bij een streetbar en liepen we met emmers (gevuld met mixdrank) over straat.
Iemand riep Hey en hij zwaaide, ik kon niet plaatsen wie het was en keek verbaasd. We liepen er naar toe en het ahhh het waren de Nieuw-Zeelanders van de fietstour, hoe toevallig weer!
We zijn erbij gaan zitten, super leuk bandje erbij. Prima te doen!
Met zn 4e uit een emmer drinken en meezingen met de band, Thaise mensen overal aan het dansen wat een sfeer.

Wat vrezelijk irritant was dat de Thaise mensen om de 4 minuten langs komen met armbandjes, gebkleurde lampjes, hoedjes, pantoffels, maar ook spinnen en schorpioenen om te eten.
Elke keer zeiden we no, snappen ze dat dan niet? Als we nu 32 keer no hebben gezegd dat het dan ook echt NEE is. Ze lijken allemaal op elkaar, geen verschil met iedere Thai.
Wouter en Danny ( de Nieuw-Zeelander) besloten om een schorpioen te eten, gieren van het lachen maar ze deden het! My god onee hier zeggen ze namelijk My buddha. Haha!
Maar ik en de andere Nieuw-Zeelander waren natuurlijk ook aan de beurt, ik dacht nee joh ga weg. Ik zei toch dat ze niet meer terug kwam! Hehe had ik dat maar niet gezegd want Wouter zorgde daar wel voor en riep de Thai.
Ik scheet in me broek en dacht wat maakt het uit, ik ben in Thailand HELLO yolo. Ik ben hier gekomen voor avontuur en nieuwe dingen doen. Ik nam eerst een lik en ging bijna over me nek, oke aftellen... 3,2,1.. WE aten hem op bahhh , ranzig, ik heb geen idee, en de schorpioen was weg.
Maar toen kwam een man van de bar ons even duidelijk maken dat we natuurlijk niet onze eigen drank en eten mee mochten nemen, oke drank is duidelijk maar ETEN? Het was gewoon van een straatvrouwtje die langs onze tafel kwam. Oke we liepen weg en zeiden toedeloe...
Khao san road maar een bezoekje brengen, een gast zwaaide en ik liep er heen, de rest volgde en we zaten toen met zn alle aan tafel. Na 20 minuten had ik het zo heet dat me haar zeik nat was.
Niet alleen me haar maar ook echt alles, zweet zat zelfs op me reet haha.
Dat is het weer hier, als je al stil zit dan zweet je!

(Trouwens op dit moment vraagt een man of ik misschien wat zachter wil typen, omdat hij in concentratie een computer spel zit te spelen) ik geef hem een koptelefoon die bij me computer ligt en lach nep naar hem.
Hahahaha ja toch wat denk je? Ik heb lange nagels die misschien wat extra geluid maken op het toetsenbord.

Oke waar was ik gebleven.. na 20 minuten verliet ik de groep want ik volede me echt vies door de warmte. En ben ik terug gegaan naar het hostel, me kop onder de kraan gedaan en nagedacht of ik terug zou gaan.. Nee ik blijf lekker hier, het is heet en ik weet me grens. Ik heb geen zin in een kater de volgende ochtend.
Volgende dag heb ik heerlijk uitgeslapen, Wouter vertrok al heel vroeg naar zijn volgende bestemming en heb ik een beetje door bangkok gelopen, binnenlandse vliegticket geboekt en wat gegeten. En oja natuurlijk weer een heerlijke massage genomen!
Voor 40 bath wilde de tuk tuk driver me leuke hotspots laten zien, naar 2 tempels gegaan en daarna dropte hij me bij een reisbureau. Mega duur natuurlijk en je kon alleen maar pakketten kopen, ik liep weg en zei dat ik het te duur vind voor een backpacker. Uhhh flashpacker? Onee ik krijg al een beetje het imago van een backpacker, geen make up en een tas op me rug haha.
Oke de tuk tuk bracht me naar een andere tempel. tempel nummer 3 (zucht)
Bij alle tempels moet je je schoenen uitdoen en soms moeten je schouders en benen ook bedekt zijn, maar ik ga toch niet met 39 graden in een lange broek lopen?
Bij deze tempel hebben ze het heel leuk gedaan NOT, beneden aan de trap moet je dus je schoenen uittrekken. Ik zet vervolgens met me blote voet een stap op de grond NONDEJU HEET HEET HEET, als een debiel rende ik naar boven en ik had al helemaal geen zin meer in de tempel. Dus ben ik maar weer naar me schoenen gerend. Stond ik daar op me schoenen niet wetend hoe ik dat zou gaan doen, ik schuifend op zoek naar een stukje schaduw. Iedereen lachen natuurlijk hahaha eigenlijk zag het erg gewoon erg suf uit. Ok let's go, scheurend iedereen inhalen, door rood, andere bestuurdes afsnijden. Toen bracht meneer de tuk tuk me naar een kledingswinkel waar je een eigen jurk/pak kan laten maken, ik zei nee wil ik niet maar ik moest toch naar binnen... Eenmaal binnen maakte ik gelijk duidelijk dat ik hier niet voor me lol ben en dus ook niks laat maken.
Ik liep naar buiten en de tuk tuk driver vroeg of ik iets had laten maken. uhh no?! Ik had honger en hij tukte me naar een restaurant waar ik tussen de locals zat. Wat kijkt iedereen toch? Nog nooit een blond iemand gezien of wat?
Na het eten wilde hij me weer naar een tempel brengen en ik zei nee ik wil naar huis, 1 tempel is genoeg hoor ik hoef niet gelijk 10 te zien. Zit ik helemaal niet op te wachten. In Nederland ga ik toch ook niet 10 kerken op een dag bezoeken, laat staan 1 kerk. Hij heeft me gelukkig bij het hostel afgezet en ik hoefde nu geen 40 bath te betalen maar als ik om 8 uur terug kwam dan kon hij me weer naar het reisbureau brengen en kleermaker winkel. Uhh nee wil ik niet hier is je geld, ja en morgen dan? 10 uur hier ik wacht. Ik gaf hem de 40 bath, maar hij bleef maar zeuren over de shops waar ik terug moest gaan. Ik werd kwaad en zei: Listen i pay you 40 bath for the tuk tuk today, and it is only for the tempels and restaurant. But i'm not going to the shops!I never never asked to you so leave me alone ok, this is not FAIR!?
Doei doei, toedeloe!

Ohhhhhh ik moet stoppen met shrijven want ik heb zojuist het hostel gebeld en ze komen me ophalen haha.
dus ik ga afsluiten en de rest krijgen jullie nog te horen :-)

Ik ben trouwens nu in Chiang Mai (Noorden) en ga morgen ochtend vroeg de jungle in.. Ik ga namelijk tokkelen, even mijn hoogtevrees overwinnen hierzo in Thailand.

Hele dikke kus vanuit Chiang Mai! X
En bedankt weer voor het lezen van mijn spannende verhalen

  • 11 Juni 2015 - 17:41

    Ingeborg De Vries:

    Lieve Denise
    Wat een ontzettend leuk reisverhalen. Ik heb ervan genoten.
    Volgens mij is het een groot avontuur. Mooie foto's ook.
    Doe voorzichtig en geniet ervan.
    Heel veel liefs van je Hollandse overburen
    Dikke zoen van Piet en Ingeborg

  • 11 Juni 2015 - 21:27

    Connie:

    Pffff wat een verhaal over die strontium vervelende Tukkers, ben benieuwd of wij dit ook straks mee gaan maken. Goed dat je het ons allemaal laat weten..... een gewaarschuwd mens telt voor 2. Schat, we hebben enorm veel respect voor je en hopelijk wordt het nu alleen maar mooier. Dikke x

  • 11 Juni 2015 - 22:13

    Gonnie:

    Lieve stoere Denise,

    Wat is het weer super leuk om op deze wijze weer je spannende en soms toch enge verhalen mee te beleven.
    Wat ben je toch een stoere meid.
    Geniet van je trip door de jungle, ben nu al heel nieuwsgierig hoe je het hebt ervaren.
    Veel reis plezier mop!
    Heel veel liefs, Gonnie

  • 11 Juni 2015 - 22:39

    Ingrid:

    he denise,
    Wat een andere wereld waar je in verzeild ben geraakt! Wauw respect!
    Volgens mij ben je wel heel moe, maar rijk aan vele ervaringen!
    Zorg goed voor jezelf, hoop dat er ook nog wat stranddagen en relaxdagen komen. Veel plezier en dikke xxx ingrid

  • 12 Juni 2015 - 18:04

    Gerrit:

    Hoi Denise,

    Maak je de verslagen niet te spannend.
    Soms zit ik met rammelende hartkleppen je blog te lezen.
    Voorzichtig, maar heel veel genieten en lol maken!!!!

  • 12 Juni 2015 - 21:14

    Frieda:

    hoi Denise wat schrijf je toch leuk zo mooi om te lezen je hebt weer van alles meegemaakt en ieuuuuw die schorpioen gegeten bah bah ook die fiets tocht mooi toevallig gaat collega ook naar thailand had ook over ko v kessel fietstocht zal haar appen dat ze die niet mag missen ik wens je nog veel plezier voorzichtig wacht weer in spanning af op jou verhaal ps hier is het ook erg zweterig vandaag vrijdag 12/62015 krijgen onweer en regen en dan ist weer over met mooie weer haha grtjs frieda

  • 13 Juni 2015 - 12:40

    Pascal Chantal Esmee:

    Whooooooo wat gaaf en avontuurlijk je reis, zo mooi reisverslag,
    Je maakt in ieder geval veel mee en rare dingen eten bahhhhh
    Leuk om zo te lezen wat je allemaal meemaakt in Thailand.
    Op naar je volgende leuke reisverslag we kijken ernaar uit!!!!
    Veel plezier en let goed op jezelf,
    Liefs van ons!!! Dikke knuffels
    Pascal. Chantal, esmee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

denise

Actief sinds 29 Mei 2012
Verslag gelezen: 527
Totaal aantal bezoekers 26518

Voorgaande reizen:

07 Juni 2015 - 28 Juni 2015

Backpacken Thailand

04 Juli 2012 - 30 November -0001

Australia

Landen bezocht: