Living the dream; - Reisverslag uit Sydney, Australië van denise - WaarBenJij.nu Living the dream; - Reisverslag uit Sydney, Australië van denise - WaarBenJij.nu

Living the dream;

Blijf op de hoogte en volg denise

06 Maart 2013 | Australië, Sydney

Hello blog lezers,

Hier ben ik weer met een nieuwe blog [oyeah en nieuwe verhalen]
Het bevalt nog super goed in Sydney, een stad dat nooit verveelt.
Me laatste blog ging volgens mij over oud en nieuw. OUD EN NIEUW?!! Maar dat is wel heél erg lang geleden! Oeps time for a new one.

Australian day;
Australian Day is voor Ozzies wat Koninginnedag is voor ons Nederlanders. Deze Australische nationale feestdag wordt jaarlijks gevierd op 26 januari [Ze vieren dat in 1788 de Eerste Vloot de stad Sydney bereikte]
In de city was het 1 groot feest, kraampjes en live bandjes. In het park naar een live bandje zitten luisteren alleen helaas zonder alcohol, want dat is natuurlijk verboden [in parken, strand en alle plekken die maar buiten zijn]
We zijn maar een club [Argyle] ingedoken en hebben heerlijke wijntjes gedronken.
S'avonds zijn we naar darling harbour geweest, want er kwam een vuurwerkshow. Nou eerlijk waar ik heb nog nooit zo mooi vuurwerk gezien! Veel mooier dan met oud&nieuw!

Ik ben nu ook lid van de sportschool, en het bevalt me erg goed, al lopen er wel veel bodybuilders rond waar ik snel van afgeleid word haha nee grapje!
De jongens hier denken dat ze wel heel erg leuk zijn, en laten daarom graag hun gespierde lichaam zien. Sommige dagen wanneer de zon niet schijnt lopen ze zonder t-shirt over straat hmm..

Ik ben ook nog naar een Nederlands winkeltje geweest, waar je kroketten en frikandellen kan eten! Dus dat hebben we ook maar mooi gedaan & natuurlijk met een stukje appeltaart! Hemeltje lief dat mag ook wel na 8 maanden! Met als achtergrond muziek ;Er staat een paard in de gang lalalala paard in de gang. Haha wij heerlijk lopen meezingen!
Wat is Nederlandse muziek toch fijn als je dat een tijd niet hebt gehoord.

Laatst was het Chinese new year, ik had met Anneline afgesproken. We zaten bij een tentje waar je champagne heb voor maar 4 dollar, we konden kiezen of we gratis wouden karaoke of gratis bowlen. Nou laten we maar gaan bowlen want in zingen ben ik niet goed en niet iedereen hoeft me valse stem te horen haha.
Hebben ze hier dan helemaal geen hekjes? Ik moest er weer even inkomen, want na misschien meer dan een jaar? Ja dan verleer je het ook.
Daarna gingen we bij de parade kijken, we stonden heel braaf 2,5 uur te wachten en we hadden de beste plek, helemaal vooraan.
Onze benen begonnen moe te worden en onze mond verlangde naar koekjes en chocolaaaa.
Wij naar de woolies om foute chocolaa te halen begon de parade, he wat jammer nou net te laat! We moesten op onze tenen staan om nog iets van de parade te zien. Maar zover we het konden zien was het een super leuke parade! Happy new years chinese people! Jullie lopen 2 maanden achter maar achhh ;)

Nu ik dit schrijf heb ik weer heel veel meegemaakt, ik heb een tour gemaakt van Perth naar Coral bay. Wat een geweldige ervaring was! Volgende blog gaat over me trip. Kelly was een paar dagen bij me geweest en we hebben het weer ouderwets gezellig gehad [komt ook in me volgende blog] En nog veel meer...

Zijn jullie iedergeval weer een beetje op de hoogte!

Tot me volgende blog lieve lezers =)

Lovessssss xx

  • 06 Maart 2013 - 11:34

    Gonnie:

    Hoi Denise,
    Wat leuk om weer wat van je lezen, wat je weer hebt mee gemaakt.
    Wat zullen die kroketten en fricandellen lekker hebben gesmaakt na zo,n lange tijd.
    Meis geniet er nog van want aan alles komt een eind, voordat je het weet sta je weer met 2benen in Nederlan. Dikke knuffel van ons. Xx

  • 06 Maart 2013 - 22:19

    Gerrit En Jeanet:

    Denise,

    Je hebt het deze keer kort gehouden. Maar in ieder geval weer een heel erg leuk verhaal.
    We waren natuurlijk al aardig op de hoogte van je wekelijkse belevenissen. Want via whatsapp hebben we vaak contact. Maar het is toch elke keer weer super om je verhaal te lezen.
    Geniet maar lekker van Sydney en het fraaie zomerweer, want in Nederland wordt het volgende week weer winters. Met sneeuw en 's nachts weer vorst. BRrrrrrrrrrrrr.dikke kus lieverd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australia

Australie is awesome!!!

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2013

Alice springs & Welcome home

13 Maart 2013

Roadtrip & Relaxte dagen.

06 Maart 2013

Living the dream;

02 Januari 2013

Happy new yearrrrrrr

21 December 2012

New life Sydney
denise

Actief sinds 29 Mei 2012
Verslag gelezen: 501
Totaal aantal bezoekers 26517

Voorgaande reizen:

07 Juni 2015 - 28 Juni 2015

Backpacken Thailand

04 Juli 2012 - 30 November -0001

Australia

Landen bezocht: