Have the time of my life - Reisverslag uit Perth, Australië van denise - WaarBenJij.nu Have the time of my life - Reisverslag uit Perth, Australië van denise - WaarBenJij.nu

Have the time of my life

Blijf op de hoogte en volg denise

19 Augustus 2012 | Australië, Perth

I've had the time of my life ** Yes I swear it's the truth!

it's been 3 weeks ago that I've posted a story, but don't worry everything is good here! And I'm still alive;
no I'm not attacked by a shark.
I was just very busy!

Laten we maar even overstappen naar het vertrouwde Nederlandse, want straks verleer ik het nog.

Ik weet allemaal niet meer wat ik heb meegemaakt!!
Ik had gewoon eerder een verhaaltje moeten typen op me blog, of desnoods even opschrijven in een boekje, want nu weeeeet ik het niet meer. HELPPPP!
Meneer de dokter, kan je even me geheugen opfrissen.. Even het bandje terug spoelen!

Oke, daar gaan we dan. De kids zijn weer naar school toe, vakantie is afgelopen en nu heb ik a lot of time! Jaaaa daar word ik blij van.
Ik hoef me wekker pas om 7 uur te zetten, de ouders maken ontbijt voor de kinderen en kleden hun aan.
Ja natuurlijk help ik wel even mee, even hun haar netjes doen en ondertussen de vaatwasser uitruimen!

Ik zit een beetje vol in me hoofd, me lieve lieve oma is overleden.
Ik vind het echt moeilijk dat ik zo ver weg zit en kan het nog steeds niet begrijpen!
Ik ga haar super erg missen!! En ze zal altijd een plekje in me hart hebben. ALWAYSSSS;

Ik hou het kort dit keer, ik beloof dat ik de volgende keer wat eerder een verhaaltje schrijf!

Ik ben nog met een paar aupairs naar een wildlifepark geweest waar je dan echt een koala mocht vasthouden!
Toen we aankwamen op het station, moesten we nog met de bus maar er reed geen bus. Ja over een uur pas! Dat vonden we net iets te lang!!
We hadden inmiddels een beetje dorst gekregen en gingen wat drinken halen.
[ leek wel een film, dat je binnen komt en er bellen gaan rinkelen, oud australisch muziekje aan, beetje cowboy achtig was het!] Haha wel grappig om te zien. We besloten maar met een taxi te gaanm dat was de enigste manier om er snel te komen.
En daar waren we dan; uhmm is het dicht? ik zie niemand, even een stukje verder lopen. Deed me denken aan een park die afgestorven was door een virus. (Oké of ik kijk te veel films)
Maar goed, toen we iets verder liepen, zagen we het bordje entree yeahh eindelijk!
Het was erg rustig omdat het niet echt een bekend park is! Veel mensen weten het ook niet. Maar meneer google weet het dan weer wel!
Voor 25 dollar mocht je een koala beer vasthouden, nou ik zeg doen! Maak je niet veel mee zoiets; We mochten hem best lang vasthouden, maar na 10 min vond ik hem al aardig zwaar worden.
Wat een leven hebben die beesten, 22 uur slapen en de andere 2 uur eten.
Och ja! Meneer de vogel ben ik vergeten, hij zei ineens; hi hello cuddle me cuddle me. Ik dacht echt van uhh nee! Maar later moest ik hem toch maar even aanraken.

Ojaaaa, ik ben nog met een ander meisje naar een wildlifepark geweest waar je dan geen koala mocht vasthouden alleen aanraken. Daar hebben we kangeroos gevoerd. Ze kwamen gewoon op je springen en aten uit je handen, zooooo cute!
Een slang vastgehouden en op de foto geweest met een wombat!


Ik heb te veel gedaan, maar me hoofd zit nu even bij andere dingen.

* Picknick op het strand
* Sunset op het strand
* Bioscoop geweest met een Nederlands meisje, magic mike!
* Nieuwe kleren gekocht, onee valt mee! haha
* Ik heb een ov kaart gekocht, maar elke keer als ik hem wil gebruiken is die leeg [wat doe ik verkeerd] Misschien te weinig geld erop gezet.
* Coffee-time met andere aupairs
* Veel naar het strand geweest
* En nog veel meeeeeeeeer!

- We hadden een picknick op het strand, daar zat ik dan met een koekje in me handen, flatsss koekje weg! Stomme stomme zee-vogels.

Ik ben net terug van een paar dagen Sunshine coast! Brisbaneeee.Dus de volgende blog gaat leuk worden.

Heeel veel liefs ! xxxxxxx

  • 21 Augustus 2012 - 09:46

    Kellll:

    heeee deze staat niet eens op facebook chick:o kan niet wachten op het volgende bloggieee! hahaha onze leuke gebeurtenissen!!!! ik zal van de week ook maar even gaan brainstormen over wat ik erin zal zetten :p

    LOVEEEEEE!!!!! and i will always be there for u!!! <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Australia

Australie is awesome!!!

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2013

Alice springs & Welcome home

13 Maart 2013

Roadtrip & Relaxte dagen.

06 Maart 2013

Living the dream;

02 Januari 2013

Happy new yearrrrrrr

21 December 2012

New life Sydney
denise

Actief sinds 29 Mei 2012
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 26522

Voorgaande reizen:

07 Juni 2015 - 28 Juni 2015

Backpacken Thailand

04 Juli 2012 - 30 November -0001

Australia

Landen bezocht: