Aftellen is begonnen - Reisverslag uit Soest, Nederland van denise - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen - Reisverslag uit Soest, Nederland van denise - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg denise

26 Juni 2012 | Nederland, Soest

I love this feeling.

Over een week, [3 juli] vertrek ik naar Australie! [ Andere kant van de wereld met 6 uur tijdsverschil]
Ik heb er echt onwijs veel zin in!

Ik heb er wel eens aan gedacht om naar Australie te gaan, maar om het ook ECHT te doen, nee dat nooit!
Ik ga daar werken als aupair, ik ben natuurlijk al wat gewend,
want in het dagelijkse leven werk ik ook met kinderen.
Dus dat moet goed komen!
& anders plak ik ze wel achter het behang.

Spannend, spannend!
Ik vlieg met emirates en heb een tussenstop op Dubai jeeej!
Helaas heb ik maar 3 uur de tijd om over te stappen, jammer dat ik er niet even uit kan.
Misschien op de terug weg!
Dubai lijkt me zoooooooo beautifulll!

Anyway..
Ik mag maar 30 kilo meenemen! Dat neem je mee als je 2 weken op vakantie gaat, jeetje dat wordt nog moeilijk!!
Ach een goede reden om daar maar te shoppen.

Ik ga iedereen zo erg missen!!
& vooral pannekoeken, kwarktaart, hollandsekaas en drop
[neem het stiekem gewoon allemaal mee in me koffer]. En niet te vergeten me heerlijke brede bed <3

Ik begin morgen maar even met me koffer, want ik weet nu al ik ga zwaar stressen! & dat ik van alles ga vergetennn..

Lot of loves!

  • 27 Juni 2012 - 04:52

    Kelly:

    Aaaaaah super nice chickssssss!!!!!
    Gaat allemaal goed komen, alleen je koffer ben ik niet zo zeker van met al die kleren van jou hahaha.

    See ya soon in OZZIEEEE!!!!
    Loveyou girlllllllll

  • 27 Juni 2012 - 06:05

    Matthijs (Soest) :

    Ola Denise,

    Heb je sinds kort weer op Facebook en zag deze link staan. Wat vet dat je naar Australië gaat. Waar ga je heen en voor hoelang? Ben er zelf al twee keer geweest en het is geweldig. Krijg nu al heimwee als ik dit lees. Ik ga zeker je blog volgen.

    Have fun daar!!

    Xxx Matthijs

  • 27 Juni 2012 - 12:31

    Mams:

    we vinden het zo knap van je,om zo in je eentje naar de andere kant van de wereld te gaan.we gaan je zeker missen.maar je bent jong en vry,je kan het nu lekker doen. je koffer inpakken wordt zeker voor jou een groot probleem. het liefst neem je 3 koffers mee.we gaan nog ff 6 dagen van je genieten. xxxxxxxxx

  • 27 Juni 2012 - 15:54

    Je Vader:

    Het moment van vertrek nadert. Eerst dacht ik nog: het is een geintje dat je naar Australië gaat. Maar na enkele gesprekken werd wel duidelijk dat het een serieus plan was. Je werk en opleiding opzeggen, contract tekenen, tickets kopen ........ En nu is het moment bijna daar. Natuurlijk ga ik je erg missen, maar skype en de telefoon gaat vaak worden gebruikt.
    Ik ben trots op je en nu kan je het nog doen. Je gaat een fantastische tijd tegemoet en een verrijking van het leven. We hebben gelukkig nog een paar dagen voor je vertrekt en gaan daar van genieten.

  • 27 Juni 2012 - 19:18

    Zus/ Zwager, Nichtje:

    Snik, snik, snik!!!!!
    oh wat geweldig, dat je zo'n avontuur aan durft.
    Maar Je zult er een geweldige mooie tijd beleven.
    Wij zullen je erg gaan missen, voorlopig niet saampjes shoppen en op esje passen.
    Ik zou ook een extra koffertje meenemen voor al je Nederlandse boodschapjes!!!!
    Nou meid, we zullen veel gaan mailen, zodat we elkaar niet hoeven te missen.
    Zondag gaan we nog een keer feesten, en proosten we op een onvergetelijke super mooie tijd in
    Australie.
    Heel veel dikke knuffels van ons drietjes.
    smak, smak, smak Pascal, Chantal,Esmee

  • 02 Juli 2012 - 07:45

    Jolieke:

    hé meis!

    Heeeeeeeeeel veel plezier! Geniet ervan! Ben heel erg benieuwd naar je verhalen en de foto's!

    Xxx Jolieke

  • 02 Juli 2012 - 08:12

    Eva:

    Hey reiziger!

    Heel veel plezier in Australie!
    Geniet ervan en ik ben nieuwsgierig naar je verhalen!
    Ohw en drop gaat prima lukken hoor. wij hadden twee kilo bij ons en geen probleem bij de douane :-)

    Wel terug komen hoor!
    Groetjes
    Eva

  • 02 Juli 2012 - 20:12

    Michelle:

    Hee meis!

    Zo leuk en herkenbaar! Ik ga je zeker volgen! Heel veel plezier en geniet er van!

    ps. als je echt in nood zit dan hebben ze daar ook een nederlandse winkel ;) en succes met de mode daar ;)

    Good luck en have fun! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Soest

Australia

Australie is awesome!!!

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2013

Alice springs & Welcome home

13 Maart 2013

Roadtrip & Relaxte dagen.

06 Maart 2013

Living the dream;

02 Januari 2013

Happy new yearrrrrrr

21 December 2012

New life Sydney
denise

Actief sinds 29 Mei 2012
Verslag gelezen: 926
Totaal aantal bezoekers 26507

Voorgaande reizen:

07 Juni 2015 - 28 Juni 2015

Backpacken Thailand

04 Juli 2012 - 30 November -0001

Australia

Landen bezocht: